2013-07-03 (23.12) Sova?!

Wille som har börjat krångla med sömnen sen en vecka tillbaka snusar och sover som en gris, lika så hans pappa, hunden, katten de är bara ja som inte kan komma till ro och somna.
Idag tog det bara en timme att lägga Wille. Förstår inte att han är så sugen på livet att han inte kan komma till ro och sova när man är så trött att man blundar när man sitter upp. Så fort ja lägger honom i sängen så är ögonen stora som tefat och han får någon form av duracell ryck i benen.. Så är man tillbaka på ruta ett igen.
Hur som helst så somna jag med mitt i nattningen, så underbart att ligga och snosa, så Thomas ropade lite försiktigt in i sovrummet och fråga om jag skulle ha mer mat av min halv ätna tallrik i vardagsrummet.. Tack tänkte ja, du kunde låtit mig sova.. Så kan vara de som de beror på att ja fick en 30 minutare nu på kvällen och sen åt mat. Klart man är pigg :( sen alla tankar om planering... Varför måste jag ha sån kontroll på allt... Åh!

Imorgon kommer Emma, hon ska hjälpa mig att sätta upp lite tavlor och sånt som ja plockat ner när jag mublerat om. Nu vet jag inte vart något ska va :(

Annars har vi inte gjort så mkt, var hos Mia och fota Wille:) hoppas de blir fina kort. Sen åkte vi förbi mamma och pappa och övade på att gå med gå vagnen på gräset. Nu gick Wille själv typ 5 meter utan att ja gick bakom. Bravooo!




Sov gott alla fina !

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar