2013-10-28 (20.11)

Då har vi begravt älskade pappa. Det går nog inte riktigt att beskriva den känslan. Väldigt väldigt sorgligt men den absolut finaste begravningen någonsin. Hoppas han själv tyckte att den var fin, är alldeles säker på att han var där och tittade. 
Det har gått en månad sedan som han lämnade oss och det är inte förens nu det kommer ikapp. Sömnlösa nätter och sjukt mkt tankar dag som natt.

Jag säger det igen jag är så lycklig att Wille finns han hjälper mig med sorgen enormt mycket. Han är den absolut bästa människan som finns på denna jord. 
Han kommer alltid med ett leende han gör dagarna till det absolut bästa dagar som går att ha. 

Han har lärt sig att gå nu. Det är så häftigt att se när han blir så otroligt glad över att lyckas. Han går runt runt och nästan springer ibland. 
De är någon månad sedan han tog sina första steg men nu är han riktigt stadig på benen. 
Idag fick han var med när jag lagade mat och diskade det Värö väldigt spännande. 

Nu ska jag lägga mig framför teven och titta på ensam mamma söker ;) 

Ja saknar dig pappa, jag älskar dig enormt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar