2013-01-12 (00.27) Nervös

Imorn (idag) den 12 är det dop!
Jag börjar bli nervös eller har varit de, det senaste 3 dagarna trotts att jag tror att jag har kontroll över allt just nu!
Jag är en sådan människa som måste ha kontroll på allt som gäller "mig/mitt/mina saker.

Jag och Diana har bakat hela dagen så det kommer att bjudas på tårtor, muffin, cupcakes, morotstårtor, smörgås tårta :)
Jag hoppas att mina gäster kommer att bli nöjda!
Diana har varit fantastisk som har hjälpt mig med allt, utan dig hade det aldrig gått!

Det kommer ca 75 st ! Mycket roligt tycker jag, dock är det flera som jag hoppats på som kulle komma som inte kommer, typ sådana som är lite närmre om hjärtat. Men men...

Hoppas allt Wille kommer tycka att det är roligt i morgon! Att han är på bra humör ;)



Liten ihop satt bild på en halv klar dukning och lite annat gott!

Imorgon kommer Angelica och ska fix mig och Thomas i håret! Underbara du Gud du vet inte vad mycket det betyder!! Tack tack tack!

Jag har hamnat i diskussioner nu om smakprover... Ja blir galen!?!? Någon som vet? Gällande permisar nu då alltså;) när ger man första riktiga proverna!?

Några dagar tillbaka så såg vi att Wille har börjat bita på sina händer mycket :) dreglar oerhört. Kan det vara tänder? Han har även börjat suga på tummen ? :0 bara sådär ;) haha får han göra om han vill han väljer själv sötnosen! Bara han somnar gott :)

Ne om man skulle testa att sova kanske?....


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Stella dreglar också som bara den nu OCH har börjat med tummen. Hihi. Jag föredrar nappen men som du skrev, dom väljer ju. ;)
    Ha en underbar dag nu. :)

    SvaraRadera